Lucas Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Fant ingen annen passende kategori å spørre i så spør her. Antar det er mange her som har spillt flashpoint, og gjerne noen som har fått fingra satt i Armed Assault som jeg har nå, men jeg plages, har ikke spillt så mye flashpoint, og glemt en del. Problemet er når jeg skal sette ut flere enn "1" Scatchel charge, altså eksplosiver som vi sprenger via fjernkontroll... får satt ut en, så får jeg ikke satt ut flere, i scroll menyen så står det Detonate eller neste våpen Håper noen fatter hva jeg mener, håper på raskt svar, plages med ett campaing mission Takker på Forhånd.
KristianF Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hos meg kommer det "sett ut satchel charge (antall som er igjen)". Og setter jeg ut, så minker antallet. Når det ikke er mer igjen, så må jeg enten sprenge eller velge annet våpen. Kan være du ikke har mer enn 1 på det oppdraget?
Armageddon Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Har ikke spillet selv, men husket at man kunne bare plukke ett og ett våpen i OFP. Om du skal fylle opp med satchels så får du kanskje "pick up satchel (remove M16 clip)" Dette må du gjøre flere ganger (hvis det er del av oppdraget da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå