Gå til innhold

Varmeutvikling på Nokia E70


How2

Anbefalte innlegg

Vårt firma har nettopp kjøpt 3 stk Nokia E70 og har oppdaget noe merkelig og litt urovekkende. De blir enormt varme! To av brukerne prater mye i tlf. og begge to har fått blemmer i ørene etter en 20-30 min lang samtale. En av brukerne opplevde faktisk å få blødende sår i øret. Vi har henvendt oss til selger som har sendt saken videre til Nokia som foreløpig kan melde at de ikke har vært borti lignende tilfelle tidligere. Er det noen andre brukere av E-serien som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har brukt alle Nokia E serie sine telefoner, og har aldri opplevd at de blir veldig varme. De blir litt varme når jeg bruker de med IP-telefoni over SIP protokollen. (ubetydelig varmere enn ved GSM/3G) Men ikke mer varme enn at det heller føles behagelig. Har hatt mange samtaler på 60 minutter eller mer.

Endret av ebbe77
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Vårt firma har nettopp kjøpt 3 stk Nokia E70 og har oppdaget noe merkelig og litt urovekkende. De blir enormt varme! To av brukerne prater mye i tlf. og begge to har fått blemmer i ørene etter en 20-30 min lang samtale. En av brukerne opplevde faktisk å få blødende sår i øret. Vi har henvendt oss til selger som har sendt saken videre til Nokia som foreløpig kan melde at de ikke har vært borti lignende tilfelle tidligere. Er det noen andre brukere av E-serien som kjenner seg igjen?

7388042[/snapback]

 

 

Fortsettelsen på historien er at telefonene ble returnert til Nokia. Etter to uker kom de i retur sammen med en 5-siders print av en teknisk test som var kvittert ok av en teknikker... Det kaller jeg oppfølging... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...