tunam85 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Når jeg scroller på min laptop,så summer det som en veps,hva er galt?Er det pga av harddisk?
Kristian. Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Har merket litt summing på min og! Vet ikke helt hva det var for noe.... men det hender det forsvinner... :!:
RiFkinD Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 merket faktisk litt slikt på min gamle stasjonære:S
tsunammi2k Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hører det i headsettet når jeg bruker det og scroller, tror det er fordi lydkortet blir påvirket av skjermkortet som skifter bilde på skjermen. Hører det også bl.a. i spill, når skjermkortet jobber hardt, kan jeg "høre" hvor mye FPS jeg kjører med.. Tror det er noe med elektrisitetsfelt i maskinen å gjøre..
greipfrukt Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hører også det i headset når jeg scroller med blåtann musa mi! Snodig
Fjonisen Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Virker som om dette er et vanlig problem.. jeg får av og til "hyling" fra det jeg (tror) er prosessoren når jeg scroller.. Har en Dell I9300.
sludd Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Dette løser en enkelt med et billig eksternt lydkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå