Gå til innhold

Hjelp til bestilling av warserver fra gameserver


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Tenkte jeg skulle prøve å leie en 1.6 server fra Gameserver.no, via sms, etterpå.

Det er første gangen så jeg har noen spørsmål.

 

Hvordan fungerer Payex?

 

Hvilke console-commands må jeg kunne for å styre serveren?

Altså hva er kommandoene for å bytte passord på server, kicke folk og andre nyttige ting.

 

Er det stor forskjell på MP+ og Xeon servere?

 

Edit: Jeg fant en guide om hvordan man bruker RCON på gameserver.no, så det spørsmålet er det bare å se bort ifra, men de andre gjeler fortstatt.

Endret av xerminx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å ikke leie gameserver, med mindre du har veldig lyst. Serverene deres har blitt veldig dårlige i det siste, høyere ping osv. Vi har bestilt en god del fra www.smscs.no (mbit servere). Disse er veldig gode, veldig bra ping og hitbox. Ganske billig også. Tror det er samme prisklasse, uten å være sikker da men.

Lenke til kommentar
Anbefaler deg å ikke leie gameserver, med mindre du har veldig lyst. Serverene deres har blitt veldig dårlige i det siste, høyere ping osv. Vi har bestilt en god del fra www.smscs.no (mbit servere). Disse er veldig gode, veldig bra ping og hitbox. Ganske billig også. Tror det er samme prisklasse, uten å være sikker da men.

7385871[/snapback]

 

Oi, denne Xeon var 15 kr billigere enn Gameserver sin Xeon. Samme pris som Gameserver sin MP+. Virker også bra med at det bare er å sende en melding, så får du en kode tilbake.. Tror jeg bestiller herifra!

Noen andre som har noen innspill?

Lenke til kommentar
Er det stor forskjell på MP+ og Xeon servere?

7385217[/snapback]

 

Noe bedre ping, noe bedre hitbox.

7385817[/snapback]

 

Altså ikke så mye å bry seg om, eller så mye at det er dårlig å spille på en MP+ server?

7385916[/snapback]

 

Nei, det er nesten ikke noe forskjell. Den gangen jeg, du og Neptaz spilte mix så spilte vi på en Gameserver MP+ server. ;-)

Lenke til kommentar
Er det stor forskjell på MP+ og Xeon servere?

7385217[/snapback]

 

Noe bedre ping, noe bedre hitbox.

7385817[/snapback]

 

Altså ikke så mye å bry seg om, eller så mye at det er dårlig å spille på en MP+ server?

7385916[/snapback]

 

Nei, det er nesten ikke noe forskjell. Den gangen jeg, du og Neptaz spilte mix så spilte vi på en Gameserver MP+ server. ;-)

7387358[/snapback]

 

Okey, kan ikke huske akkurat den gangen, men husker iallfall at jeg ikke har hatt noen spesielt negative erfaringer med servere i det siste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...