RIP Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Multiplayer i kampanje mappet hadde vært noe. Tenk å plutselig bli angrepet av kameraten din som har tatt over halve verden. Hadde vært kult, . 7578447[/snapback] Men hadde du ikke kjedet vettet av deg da? Når han har f.eks 43 byer og slott å passe på hver turn! Det hadde tatt evigheter å bytte på 7579079[/snapback] Er ikke så vansklig. Funker fjell i civilization, burde her og. Det man trenger er: 1. Simultanious turns, og at man skulle kunne velge mål man skal gå mot så en utfør knapp. Så man ikke kan lure folk med å "lureflytte hærene" 2. Valg om å kun ha autoresolve battle når man spiller mot CPU og vanlig mot players om man vil. 3. Max timelimit som man kan stille på. Er jo ikke så vansklig å få til det, jeg hadde iallefall spillt det
Frohman Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg ønsker meg et spill som er så bra og så enkelt at folk slipper å lage haugevis med tråder over ting som ikke er der.
Perfect_being Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg ønsker meg et spill som er så bra og så enkelt at folk slipper å lage haugevis med tråder over ting som ikke er der. 7894236[/snapback] hehe dagens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå