The Ghost Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Prøver å aktivere Half life(1) på steam som er et gammelt et som jeg kjøpte i USA for mange år siden ... Før trengte jeg ikke å ha det aktivert da det systemet ikke hadde komet men fikk nå lyst til å spille det igjen og nå for jeg opp den meldingen som kommer på bilde nedenfor ! Jeg kan jo sende dem en mail men har ikke mail adresse og dil dall, men er det noe annet utenom det jeg kan gjøre ? Takker
Bendorama Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Prøver å aktivere Half life(1) på steam som er et gammelt et som jeg kjøpte i USA for mange år siden ...Før trengte jeg ikke å ha det aktivert da det systemet ikke hadde komet men fikk nå lyst til å spille det igjen og nå for jeg opp den meldingen som kommer på bilde nedenfor ! Jeg kan jo sende dem en mail men har ikke mail adresse og dil dall, men er det noe annet utenom det jeg kan gjøre ? Takker 7380876[/snapback] sikker på at det er samme Konto du registrere det på? det står jo at Serialen er allerede brukt av en annen bruker
The Ghost Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Den eneste kontoen jeg har så det er nok noen andre som har fåt tak i den via key generator eller noe sånt kanskje ? Er det ikke noe annet jeg kan gjøre enn å sende dem en mail !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå