Blomsterpotte Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Er det noen som kan hjelpe meg å finne en mobil som vertfall har: blåtann radio videokamera bildekamera plass til minne brikke er det noen som har noen forslag,så takker jeg så mye for dem!?
ArneHB Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg er etter det samme, og har funnet ut n80, n73 og SE K800i er beste alternativene, om du vil ha et bra kamera.. Mobilene har også mp3 spiller, og radio, om du vil bruke mobilen som en erstatter for kamera og mp3 spiller.. Jeg har spurt om det forskjellige modellene her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=671978
Porcelina Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hvorfor bruker du ikke den finn mobilen for deg søketingen på amobil sin forside? Oppe til høyre på forsiden.. Hjalp meg når jeg leita i allefall
Blomsterpotte Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Hvorfor bruker du ikke den finn mobilen for deg søketingen på amobil sin forside? Oppe til høyre på forsiden.. Hjalp meg når jeg leita i allefall 7378654[/snapback] takker for den! det hjalp meg SYKT! alle som skal har ny mobil bør sjekke ut den siden!Finn din mobil HER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå