Gå til innhold

RSS-feed i Firefox, problem med NRK

starks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har den nye Firefox, med støtte for RSS-feeds. Jeg har lagt til en del, som "levende bokmerker". Noen, som Thisweekintech og Itavisens podcast fungerer helt utmerket, og ble lastet inn med en gang.

Men samtlige NRK-podcaster jeg har lagt til med RSS i firefox er tomme mapper. Ingen nye sendinger kommer og ingen gamle ligger der. Hva er det som gjør det? Samme skjer med et par BBC-podcasts jeg har lagt i lista mi også.

Jeg har prøvd å bruke et annet program for å sjekke at RSS-feeden til NRK fungerer, og det gjør den. Bare ikke i min Firefox.

Noen som har opplevd det samme? Noen som har noen knakende gode forslag til hva jeg kan prøve for å få dette til å funke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv ikke prøvd å legge inn NRK podcastene i firefox. Har kun vanlige nyhets rss feeds fra NRK, som virker som de skal. Podcastene abonnerer jeg på med programmet iTunes. Anbefaler det, enklet og greit.

Skrevet

nyhetsfeeden fungerer som den skal hos meg også!

Jeg vet at det er tusenvis av program som kan ta i mot disse podcastene, men når nå tross alt firefox også kan det hadde jeg håpet å kunne fikse dette uten å slenge inn enda flere programmer på maskina mi..

ingen som har noe forslag på hva dette kan skyldes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...