Gå til innhold

mage,warlock,druid eller priest?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jepp, dette er dem jeg har mage troll 60, druid tauren 60, priest NE 52, warlock human 44.

problemet er at jeg ikke klarer å velge no hvem som skal bli min main, spiller litt på alle, og det er bortkastet syns jeg, jeg vil spille mest pvp seff. noen som har noen synspunkt hvilken jeg burde velge? :blush: jeg liker alle hehe, men hvem som dere villa valgt når det gjelder pvp av disse class?

magen har 300 enchanting

warlock 300 alchemy

druid 300 leatherwork

Endret av KeyanZa
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jepp, dette er dem jeg har mage troll 60, druid tauren 60, priest NE 52, warlock human 44.

problemet er at jeg ikke klarer å velge no hvem som skal bli min main, spiller litt på alle, og det er bortkastet syns jeg, jeg vil spille mest pvp seff.  noen som har noen synspunkt hvilken jeg burde velge? :blush:    jeg liker alle hehe, men hvem som dere villa valgt når det gjelder pvp av disse class?

magen har 300 enchanting

warlock 300 alchemy

druid 300 leatherwork

7375637[/snapback]

spørs hva du liker og gjøre i pvp ^^

liker du ta flaget? = druide

liker du hoppe inn i mange folk og bare fyre løs med aoe = mage

liker du og curse dote rogues som bare fy (siden du er human har du jo perceptive tingen tror jeg den heter og du ser de letter:P) = warloc

liker du og Fear og suport heal de fleste eller mye shadow damage = priest

Skrevet
det som er problemet jeg liker egentlig alt, men foretrekker kanskje å gjøre litt dmg da,  viktig å være good i 1 vs 1

7375756[/snapback]

Ta Mage og spec fully Pom pyro ^^ eller vis du liker du og holde folk litt vekke ta fully Frost ;) da lever du lengre og du gjøre relativt bra skade...

Skrevet

warlock med demonology spec ser ut som å være trenden på ptr, test det du ;)

er vel warlock, mage og priest som kommer best ut med 2.0 patchen så jeg ville valgt en av de. alle de klassene skal jo være god 1 vs 1, men spesiellt warlock.. som prest blir det forventet at du skal heale før eller siden men hvis du liker å heale er jo det fett. ellers er jo prester de mest ettertraktede vanligvis. selv om det vanligvis også er færrest warlock på servere.. hmm

Skrevet (endret)
warlock med demonology spec ser ut som å være trenden på ptr, test det du ;)

er vel warlock, mage og priest som kommer best ut med 2.0 patchen så jeg ville valgt en av de. alle de klassene skal jo være god 1 vs 1, men spesiellt warlock.. som prest blir det forventet at du skal heale før eller siden men hvis du liker å heale er jo det fett. ellers er jo prester de mest ettertraktede vanligvis. selv om det vanligvis også er færrest warlock på servere.. hmm

7375802[/snapback]

mage kan jo også pompe ut en hell del skade :) og nå får de pet :p

Warlock er greit også spes vis det er mange der :=) life tap + dot dot dot

men renn 1vs1 tror jeg mage klarer og pompe ut mere skade

Endret av DaXoN
Skrevet

Ser ikke helt poenget med å fokusere på én char, i og med at honor-systemet blir forandret i den kommende patchen. Spill med den du liker best, når du blir lei, bytter du til en annen. Honor kommer ikke til å forsvinne over tid.

Personlig kommer jeg nok til å holde en knapp på warlocken min, mest fordi warlocker har særdeles høyt hp-pool, fear uten cooldown og er mer eller mindre uavhengig av mana (lifetap x2 og bruk en heavy runecloth bandage = en svindyr major mana potion).

Skrevet

Jepp, Warlock kommer til å bli temmelig vanskelige å ha med å gjøre i pvp nå! De har blitt så buffa at det nesten ikke er morsomt. Kommer nok til å se en haug med nye locks etter patchen.

Ingen ting som ikke sier at du kan ha flere enn en main nå, slik som psilocybe sier. Med det nye honorsystemet så forsvinner decay, og du slipper å spille fast hver uke for å få honor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...