Gå til innhold

Canon EF 18-55 vs. Sigma DC 17-70


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har skaffa meg Canon 400D, og etter som eg har forstått skal ikkje "Kit-linsa" vere av dei beste. Eg gjekk difor til innkjøp av Sigma DC 17-70..

 

Men eg kan ikkje seie at eg har vorte overvelda. Har hatt problem med å få skarpe bilete med Sigmaen. Tok difor ein del prøvebilete, og for meg så virkar Sigma-linsa merkbart mindre skarpt.

 

Vedlagt eit par døme:

 

Canon-linsa - 55mm:

 

18-55_15_5.6.55.jpg

 

Sigma-linsa -70mm:

 

17-70_30_4.5.70.jpg

 

Er Canon 18-55 undervurdert?

Er Sigma 17-70 overvurdert?

Eller har eg fåt eit dårleg eksemplar av Sigma-linsa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har skaffa meg Canon 400D, og etter som eg har forstått skal ikkje "Kit-linsa" vere av dei beste. Eg gjekk difor til innkjøp av Sigma DC 17-70..

 

Men eg kan ikkje seie at eg har vorte overvelda. Har hatt problem med å få skarpe bilete med Sigmaen. Tok difor ein del prøvebilete, og for meg så virkar Sigma-linsa merkbart mindre skarpt.

 

Vedlagt eit par døme:

 

Canon-linsa - 55mm:

 

http://www.geomatikk.ntnu.no/bilder/18-55_15_5.6.55.jpg

 

Sigma-linsa -70mm:

 

http://www.geomatikk.ntnu.no/bilder/17-70_30_4.5.70.jpg

 

Er Canon 18-55 undervurdert?

Er Sigma 17-70 overvurdert?

Eller har eg fåt eit dårleg eksemplar av Sigma-linsa?

7365628[/snapback]

 

Du er sikker på at du har fokusert skikkelig på bildet? Legg gjerne opp fler sammenligninger.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Eit par tillegskommentarar:

 

På begge bileta vart det brukt AV med sentralt fokuseringspunkt aktivt. Avstanden til objektet var i underkant av ein meter.

 

Tok fleire bilete av ulike objekt, men tendensen var akkurat den same.

 

Er det eit kjent problem at Sigma linsa har problem å fokusere med AF?

 

terjem

Lenke til kommentar
Er det eit kjent problem at Sigma linsa har problem å fokusere med AF?

 

7367380[/snapback]

 

Ja det er et kjent problem at Sigma sliter med AF. I stedet for å teste mot et motiv som er prarallellt med fokusplan, velg deg heller et motiv som er f.eks 45 grader på fokusplanet. På den måten vil du se om AF treffer der hvor du fokuserer. Faren er at objektivet legger fokus noen cm enten bak eller foran der du egentlig fokuserer. Også kjent som front- eller backfocus. I så fall må objektiv byttes eller kalibreres på verksted.

NB! Bruk kun AF-punkt i senter (sjekk manual på kamera om du ikke vet hvordan du velger AF-punkt).

Og kit-objektivet er i mange tillfeller undervurdert, ja.

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar
Er det eit kjent problem at Sigma linsa har problem å fokusere med AF?

 

7367380[/snapback]

 

Ja det er et kjent problem at Sigma sliter med AF. I stedet for å teste mot et motiv som er prarallellt med fokusplan, velg deg heller et motiv som er f.eks 45 grader på fokusplanet. På den måten vil du se om AF treffer der hvor du fokuserer. Faren er at objektivet legger fokus noen cm enten bak eller foran der du egentlig fokuserer. Også kjent som front- eller backfocus. I så fall må objektiv byttes eller kalibreres på verksted.

NB! Bruk kun AF-punkt i senter (sjekk manual på kamera om du ikke vet hvordan du velger AF-punkt).

Og kit-objektivet er i mange tillfeller undervurdert, ja.

7367473[/snapback]

 

 

Skal køyre ein litt grundigare test i kveld......og kome tilbake med informasjon om resultatet....

 

terjem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...