Gå til innhold

Nordlys over Tromsø

Bjorhus

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var det et helt fantastisk nordlys over Tromsø, og dette var en av de første anledningene jeg har hatt til å ta bilder av "Aurora Borealis". Ble rimelig førnøyd med fargene på stasen... Hva syns dere?

post-105329-1164541613_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642
Skrevet

Flott bilde. Ikke så veldig mye å utsette på det.

Skrevet

Utrolig pent ja, men har sett så mange slike bilder at jeg føler at alt det andre gjør bildet det ekstra som trengs for å skille seg ut. Og noen trær er liksom ikke nok. Men kjempefint, men skiller seg ikke ut blandt slike bilder.

Skrevet

Takker for tilbakemelding.

Jeg er enig i at trærne kunne vært helt mørk, og at det egentlig er et helt vanlig nordlysfoto. Men synes det var så intenst å så kraftig, har aldri sett nordlyse slik før. Det varte i en liten halvtime, så var det helt stillt :)

Skrevet

Tok et lignende bilde i Tromsø. Synes nordlyset har en fin farge, men litt kjedelig forgrunn. Mye bedre med fjell(Fløya, tromsdalstinden) eller hav(Nord/Sør øya).

Du kan også få fine bilder fra balkongen oppe ved fjellheisen.

Skrevet (endret)

Litt lysere kanskje? Har også lagt på et layer med unsharp mask og mode satt til darken.

Veldig stilig bilde.

post-87456-1164624156_thumb.jpg

Endret av perottol
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg synes begge bildene var fine,likte det at trærne ble belyst med et spesielt lys nærmest brun på farge. :)

Redigert: Men synes det første (originalen) var best pga. bildekvaliteten.

Endret av naits81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...