Kim T Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Hei! Jeg har lenge irritert meg over at jeg ikke holder ut med mine design i mer enn et par måneder så må jeg lage et nytt. Det er da dette som har skjedd nå. Nå har jeg da designet siden min i natt. Og jeg føler jeg sliter litt med skriftene. Men er litt fornøyd i samtidig. Derfor går jeg til det skrittet og poster her i forumet for slakt. Det jeg vil ha tilbakemeldinger på er designet og typografien. Tankene mine er å virkelig satse på PHP fremover og bli bedre på det området. Og sakte men sikkert integrere det inn i siden. Føler det er mitt handicap at jeg ikke er i stand til å utvikle mine egne script enda. Så jeg er takknemlig for all kritikk vel som positiv som negativ. Er jeg helt på jordet? Så her er designet: Designet slik det er i dag Det nye designet Med vennlig hilsen: Kim Thomassen
haugsand Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg liker det nye designet bedre enn det gamle, og tror du har noe å bygge videre på her. Fargene og grafikken er OK, og med litt finpussing av enkelte elementer, vil designet virke godt gjennomført: - Skyggen kan med god samvittighet endres litt. - Tekstformateringen virker veldig ordinær, - Den vertikale og horisontale menyen har også potensiale til å bli bedre.
Kim T Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 har oppdatert hele siden min nå... Så hva synes dere? kimthomassen.com
St-Cruz Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Savner en bedre mouseover.. Ellers stilrent.
The Stig Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Enkelt og greit, pent Var kanskje en litt kvass bakgrunnsfarge, men kan være fordi jeg er veldig sliten i gluggene (les: øyene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå