SurfingElite Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hei. Jeg har et problem jeg håper noen her kan hjelpe meg med! Jeg har spillt i cs i 1.5 år, men for en uke siden dukket det opp et problem! Det funker ikke å gå på skrå! (Til siden og bakover samtidig.) Er det ikke rart at dette pluselig ikke virker? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fikset dette?
aleks tho Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Har du spillt på noen av disse "catch me if you can serverne"? Da pleier det samme å skje med meg.
SurfingElite Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Catch me if you can? er ikke helt sikker på hva det er, men har spillt på masse Kz og surf maps. Men poenget er at å gå på skrå funker ikke på noen maps... selv ikke catchgamer, broadpark osv
Tatt av vinen Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Prøv et vanlig map som dd2 og se om problemet fortsatt er til stede.
SurfingElite Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Prøvd på de fleste de_ maps! Akkurat samme problemet
neadii Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Lukk Counter-Strike. Gå i cstrike mappa di. Slett config.cfg. Start Counter-Strike. Se om det funker.
Republic3D Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Eller så er det et tastaturproblem. Hadde et tastatur som ikke ville la meg gå på skrå. Men rart at du plutselig fikk det problemet. ..
SurfingElite Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Lukk Counter-Strike.Gå i cstrike mappa di. Slett config.cfg. Start Counter-Strike. Se om det funker. 7359242[/snapback] Det funket tusen takk! Du er faktisk dagens helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå