Gå til innhold

Expose Armor Macro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 60 rogue og skulle gjerne hatt en macro som gjør at jeg kan bruke expose armor på targets uten å breake gouge/blind/sap. :)

Noen som har en slik, evt. vet hvordan man lager det? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den makroen jeg brukte virker ikke lengre, så jeg lurer på om blizz nerfa dette på en eller annen måte ;/ uansett:

Expose Armor (without breaking Sap/Gouge/Blind) macros:

The general idea is that you swap your weapon just before you use Expose Armor. This will reset the swing timer on your mainhand weapon, allowing you plenty of time to Expose Armor and then deselect your target. While it's pretty simple to do manually, it gets pretty damn tiresome, so another way of doing it is using 2 macros (replace Cookie's Tenderizer + Ancient Qiraji Ripper with weapons you own, obviously):

Exp1:

/usebyname Cookie's Tenderizer

/cast Expose Armor

Exp2:

/script ClearTarget();

/usebyname Ancient Qiraji Ripper

The idea is that you spam the Exp1 macro untill your Expose lands, then you hit the 2nd macro to clear your target and reequip your old weapon.

The weapon-swapping here requires UseByName (Curse/Google), but it can be done with any equipment-changing addon (like ItemRack, with the /script EquipSet("setname"); function).

Tatt ifra: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=26682817&sid=1

Skrevet

Den makroen jeg brukte virker ikke lengre, så jeg lurer på om blizz nerfa dette på en eller annen måte ;/ uansett:

Expose Armor (without breaking Sap/Gouge/Blind) macros:

The general idea is that you swap your weapon just before you use Expose Armor. This will reset the swing timer on your mainhand weapon, allowing you plenty of time to Expose Armor and then deselect your target. While it's pretty simple to do manually, it gets pretty damn tiresome, so another way of doing it is using 2 macros (replace Cookie's Tenderizer + Ancient Qiraji Ripper with weapons you own, obviously):

Exp1:

/usebyname Cookie's Tenderizer

/cast Expose Armor

Exp2:

/script ClearTarget();

/usebyname Ancient Qiraji Ripper

Kan jeg lage en macro der jeg putter begge inn i eller må jeg ha to macroer til å trykke på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...