mESA Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg har spart opp lenge for å bruke kostymet, men finner ikke ut hvordan man bruker de. Noen som har svar på dette?
Lskgutt Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg har spart opp lenge for å bruke kostymet, men finner ikke ut hvordan man bruker de. Noen som har svar på dette? 7358252[/snapback] Du går inn på edit og skifter lagets drakt.
mESA Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 (endret) Hmm... jeg har testet dette, men finner bare ut hvordan man skifter farge. Må lete mer da:s Edit: Jeg leter og leter, finner ikke ut hvordan. Endret 25. november 2006 av MeSa
Lskgutt Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Hmm... jeg har testet dette, men finner bare ut hvordan man skifter farge. Må lete mer da:s Edit: Jeg leter og leter, finner ikke ut hvordan. 7358486[/snapback] Du finner ikke ut åssen man får forskjellig mønster på drakta altså?
mESA Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 Jo. Men det var ikke der man gjorde det. Jeg fant ut hvordan, trykke space når man ser på trakten. Übernice å løpe rundt på raptorer ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå