Brian Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 (endret) hei skulle spille litt 2142 no, men spillet nekter å starte. Det begynte med at jeg hadde 1.05 patchen innstallert. Da ble skjermen svart og det frøys seg hver gang jeg starta spillet. Greit tenkte jeg, og reinstallerte spillet på nytt og la inn patchen igjen. Da funka spillet og det starta opp. Da jeg kom til menyen så fikk jeg beskjed om at det var kommet en ny patch (1.06) og deretter frøys det seg pina med en gang til. Så etter nok en restart så innstallerte jeg 1.06 patchen og skulle starte spillet. Men det skjer ingenting. Skjermen blir svart, dvd rommen guffer på, men så komemr jeg til desktop'en igjen. Spillet nekter å starte. Har satt på game mode på brannmuren også, så den skal ikke hindre noe. Hva er det som skjer? Endret 25. november 2006 av Brian_N
Herpeederpee Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Tror jeg har en mulig løsning på problemet ditt da jeg har hatt noe lignende selv. Gå til Battlefield 2142\mods\bf2142\Settings mappa, og åpne VideoDefault.con fila med notepad og endre "renderer.allowAllRefreshRates 0" til "renderer.allowAllRefreshRates 1". Er ikke 100% sikker på at det skal funke, men det er verdt ett forsøk. ; )
Brian Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 takk for tipset, men det funka desverre ikke. skjønner ikke hva som er galt.
Herpeederpee Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 takk for tipset, men det funka desverre ikke. skjønner ikke hva som er galt. 7359182[/snapback] Merksnodig. Prøv å let litt i hjelpesidene til EA, eventuelt send en mail.
Sti9nsky Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) hei skulle spille litt 2142 no, men spillet nekter å starte. Det begynte med at jeg hadde 1.05 patchen innstallert. Da ble skjermen svart og det frøys seg hver gang jeg starta spillet. Greit tenkte jeg, og reinstallerte spillet på nytt og la inn patchen igjen. Da funka spillet og det starta opp. Da jeg kom til menyen så fikk jeg beskjed om at det var kommet en ny patch (1.06) og deretter frøys det seg pina med en gang til. Så etter nok en restart så innstallerte jeg 1.06 patchen og skulle starte spillet. Men det skjer ingenting. Skjermen blir svart, dvd rommen guffer på, men så komemr jeg til desktop'en igjen. Spillet nekter å starte. Har satt på game mode på brannmuren også, så den skal ikke hindre noe. Hva er det som skjer? 7358037[/snapback] Sikker på at hardware'n din er kompatibel? Trenger du kanskje nye drivere til f.eks. skjermkort? Red.: Forresten, har du sjekka om DVD-plata ikke har fettflekker eller riper, slik at den "hopper" ut? Skjedde noe lignende meg en gang, bare tørka forsiktig av kluten til brillene mine. Endret 30. november 2006 av Sti9nsky
Brian Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Fikk det nettopp igang igjen, plutselig virka det igjen etter at jeg la det inn på nytt og patcha igjen. Hadde gjort dette to ganger før uten hell, men den tredje gangen funka det plutselig. samma det, det funker iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå