VeX Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 For the Title er et spill som er i sen beta-fase for tida. For de som har spilt Championship Manager og i senere tid Football Manager, kjenner dere kanskje til nettstedet www.throw-in.com som ble starta av nordmenn. Dette var et sted der man diskuterte taktikker og spillere etc. og var en av de første sidene som fikk "affiliate"-status hos Sigames. Det er folka som er bak denne siden, som nå har gått sammen og lagd et spill i "hattrick"-sjangeren. Dette er et spill som kan sies å være en blanding av hattrick, football manager, pbm(play by mail) og vgnetts løpende oppdatering av kamper. ta en titt da vel!
OHell Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Å fett.. Er selv en stoor fan av FM og Cm spillene. Har spillt hattrick å, men det ble jeg fort lei. Dette skal testes ut!
OHell Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Har et problem. Etter jeg har registrert meg, skriver jeg inn brukernavnet å passordet å trøkker submit, men da sjer det ikke no. Hva er det som gjør det?
VeX Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 Har et problem. Etter jeg har registrert meg, skriver jeg inn brukernavnet å passordet å trøkker submit, men da sjer det ikke no. Hva er det som gjør det? 7358976[/snapback] det kan ha noe med browseren du bruker å gjøre... Vet de har hatt litt problemer med Opera, men trodde det skulle vært fiksa nå. Du har fått aktiveringsmail og slikt?
OHell Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Fikk det tiul å funke nå, men forstår liiite av hva jeg skal gjøre.. Hvordan kan jeg sette opp trenings opplegg, hvor ser jeg hva tid kampene skal spilles?
VeX Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 om du trykker på community->user guide, kan du lese manualen er ganske enkelt bare man tar de 10-20 minuttene det tar å sette seg inn i det. ikke alle features er implementert enda, men det begynner å ta bra form!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå