Gå til innhold

Nytt digital camera til 2000-2500kr max

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9812398713
Skrevet

Gratulerer med valget :)

Du skal være svært glad for at du unngikk Pixmania. Å kjøpe forbruksvarer fra utlandet er noe tøys, spesielt om du skal prøve deg på garantien.

Da hjelper det lite at du sparte noen hundrelapper.

Tipper du gleder deg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg skal kjøpe et kompaktkamera som en gave idag eller imorgen.

jeg drev og vurderte ixus 65.

men så så jeg at det lå en sony ute på siba en DSC W40.

Sony Dsc W40

ser at ingen har anbefalt Sony...er det noen grunn for det.

nå harjeg selv forkjærlighet for Nikon og er kjempefornøyd med min 7900. men ser at å ha en budsjett på 2000 ca..er ikke enkelt å velge da.

krav som blir stilt er lion batteri og ikke ekstra AA eller AAAA batterier for det har jeg dårlige erfaringer med

Gjest Slettet+9812398713
Skrevet
Hei,

Sony Dsc W40

nå harjeg selv  forkjærlighet for Nikon og er kjempefornøyd med min 7900. men ser at å ha en budsjett på 2000 ca..er ikke enkelt å velge da.

krav som blir stilt er lion batteri og ikke ekstra AA eller AAAA batterier for det har jeg dårlige erfaringer med

7392139[/snapback]

Lag heller din egen tråd, fremfor å "ta over" denne tråden.

Det er større sannsynlighet for at du får tilbakemeldinger slik :)

Skrevet
Hei,

Sony Dsc W40

nå harjeg selv  forkjærlighet for Nikon og er kjempefornøyd med min 7900. men ser at å ha en budsjett på 2000 ca..er ikke enkelt å velge da.

7392139[/snapback]

Lag heller din egen tråd, fremfor å "ta over" denne tråden.

Det er større sannsynlighet for at du får tilbakemeldinger slik :)

7392292[/snapback]

hmmm okey :) synes overskriften passet min jeg :) og trodde ikke man skulle ha så mange tråder hehe :)

men da skal jeg gjøre det :thumbup:

Skrevet

Fortsett gjerne i denne tråden, så blir det ikke så mange like tråder. Har stengt den du opprettet, da vi gjerne kan fortsette i denne. Trådstarter har så vidt jeg forstår allerede kjøpt seg kamera :)

Skrevet
Fortsett gjerne i denne tråden, så blir det ikke så mange like tråder. Har stengt den du opprettet, da vi gjerne kan fortsette i denne. Trådstarter har så vidt jeg forstår allerede kjøpt seg kamera :)

7404575[/snapback]

Ja jeg har det ! Har fått det i dag! ligg på postkontoret, skal hente den snart :D gleder meg :blush:

Skrevet

No har jeg fått å testa cameraet mitt! Veldig bra camera asz :D Laga noen bilder i oppløsning 2816x2112 og dem tar sånn ca.1.3mb-1.5mb lurer på om det er på fult grafik lr kvalitet ? jeg prøvde å finne og sett det på fult grafikk lissom men d fins ikke noe sånt! Jeg vet ikke om det går at å ha på fult/høy kvalitet? og hvordan mann jør det? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...