Gå til innhold

Forgotten Honor Campaign 5: Bli med!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen av dere som fortsatt spiller Battlefield 1942 eller ønsker noe som piffer det opp litt? Det finnes en mod som kalles Forgotten Hope og jeg er medlem i en turnering hvor vi bruker en egen custom variant av denne moden som kalles Forgotten Honor.

Turneringen bygger på campaigns, denne vi spiller nå er mellom Tyskland og Den Frie Franske Hær i andreverdenskrig. Hver fredag fra 21:00 så har vi kamp og da er det snakk om 32 + 32 optimalt men vi på den allierte siden har hatt noen problemer med oppmøte og vi ønsker derfor fortsatt nye medlemmer velkommen. Dette er helt gratis morro, du trenger kun Battlefield 1942 og resten kan du laste ned gratis lovlig på nettet.

Og dette er noe for de som vil spille et krigspill med system, hvor man faktisk samarbeider skikkelig med hverandre og får oppgaver og strategier å følge.

Campaign5.jpg

Forgotten Honor

Her er siden til Forgotten Hope modden..men vær ops på at denne/disse filene er store!

Forgotten Hope

[EDIT] Hovedspillet koster jo selvfølgelig penger da. Men ikke så mye!

Hvis du øsnker å kjøpe så fant jeg den billig her..

http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item=50591

Endret av RougeAlien
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, men jeg synes det er et bra tilbud jeg :) hvis jeg f.eks. kjøper meg BF 1942, kan jeg joine gamen dere uten å måtte laste ned masse skit fra internett først... :hmm: ??

Skrevet
ja, men jeg synes det er et bra tilbud jeg :)  hvis jeg f.eks. kjøper meg BF 1942, kan jeg joine gamen dere uten å måtte laste ned masse skit fra internett først... :hmm:  ??

7354750[/snapback]

Jeg ville ikke kalle Forgotten Hope skit. Det er ikke snakk om en masse spyware eller noe sånt..

Jeg la ikke dette frem for å lure noen. Det er en morsom mod og en morsom turnering.

Det er ikke akkurat som at jeg tvinger noen til å kjøpe spillet. Dessuten regner jeg med at det er en del folk der ute som allerede sitter på spillet fra før av..

Skrevet

nei, jeg tenkte på om man måtte inn på internett og laste ned noe for å være med i denne turnereingen... :)

Bra opplegg forresten :D

må bare kjøpe meg BF 1942 først ;)

Skrevet (endret)
nei, jeg tenkte på om man måtte inn på internett og laste ned noe for å være med i denne turnereingen... :) 

Bra opplegg forresten :D

må bare kjøpe meg BF 1942 først ;)

7357714[/snapback]

Ja du må laste ned noen ting det må du. Men det er værdt det! :!:

Du må også kunne snakke sånn greit engelsk..

Vi bruker Teamspeak for å kommunisere med hverandre så du trenger en mikrofon.

For videre informasjon så kan du besøke sidene våre..

Endret av RougeAlien
  • 4 uker senere...
Skrevet
jeg skal sjekke om jeg finner det i butikkene, jeg tar kontakt om jeg får tak i et spill :cool:

7569313[/snapback]

Elkjøp i Tromsø selger spillet med begge expansion pakkene til 79 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...