Gå til innhold

starter ikke med våpen i cs: s [løst]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

igår bestemte jeg meg for å prøve spille litt cs: s igjen (var kanskje 2 uker siden sist) merket at jeg hadde en patch å laste ned, når den var ferdig startet jeg spillet og fant en server som vanlig, når jeg kom inn på serveren viste det seg at jeg startet uten våpen, ikke kniv, ikke noe annet, kunne ikke gjøre noe annet enn å løpe, alle andre hadde selvfølgelig våpen. Når jeg spurte i chatten om dette fikk jeg ikke noe svar. Prøvde på flere andre servere og baner, samme problemet overalt, snakket med en kompis og han sa han hadde samme problemet han også. Noen som vet noe om dette og helst har en løsning på det også? :)

Endret av Ickz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å slette "patch" mappa da? eller slett hele "\cstrike" mappa.

Bare husk å flytte "maps" sound" "materials" og "models" til en anna plass, så slipper du å laste ned alle uorginale maps/sound/ osv :)

Etter du har sletta "cstrike" mappa, vil den automatisk kopiere filene fra "gcf" filene når du går inn på cs.. så kopierer du bare "maps" "sound" "models" og "materials" til

eks: "C:\programfiler\valve\SteamApps\Username\counter-strike source\cstrike" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...