Ickz Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 (endret) igår bestemte jeg meg for å prøve spille litt cs: s igjen (var kanskje 2 uker siden sist) merket at jeg hadde en patch å laste ned, når den var ferdig startet jeg spillet og fant en server som vanlig, når jeg kom inn på serveren viste det seg at jeg startet uten våpen, ikke kniv, ikke noe annet, kunne ikke gjøre noe annet enn å løpe, alle andre hadde selvfølgelig våpen. Når jeg spurte i chatten om dette fikk jeg ikke noe svar. Prøvde på flere andre servere og baner, samme problemet overalt, snakket med en kompis og han sa han hadde samme problemet han også. Noen som vet noe om dette og helst har en løsning på det også? Endret 25. november 2006 av Ickz
galaxee Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Er vel bare å slette "patch" mappa da? eller slett hele "\cstrike" mappa. Bare husk å flytte "maps" sound" "materials" og "models" til en anna plass, så slipper du å laste ned alle uorginale maps/sound/ osv Etter du har sletta "cstrike" mappa, vil den automatisk kopiere filene fra "gcf" filene når du går inn på cs.. så kopierer du bare "maps" "sound" "models" og "materials" til eks: "C:\programfiler\valve\SteamApps\Username\counter-strike source\cstrike"
Holmgang Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 skriv inn dette i console: cl_restrict_server_commands 0 mvh vhordnes.
Ickz Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 takk, skal prøve det chordnes sa først og om det ikke funker får jeg prøve galaxee sitt forslag
Ickz Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 cl_restrict_server_commands 0 fungerte takk til begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå