Gå til innhold

Problemer med høy ping i CS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

har et problem med pingen i cs... Uansett hva server jeg er på, så får jeg alltid over 150 - 200 i ping hver bidige gang, selv om jeg spiller på en server med sånn 20 i ping :cry:

Det er foreksempel sånn at når jeg spiller på en server, så pleier den og være lav, men så plutselig går den opp til 150-200 i ping i noen sek,så går dn ned igjen!

Noen ganger kan den være der i noen minutter

sykt irriterende

Når jeg foreksempel er på netter og surfer, så virker det som det er noe som tar masse linje foreksempel da...........

plz help?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har et problem med pingen i cs... Uansett hva server jeg er på, så får jeg alltid over 150 - 200 i ping hver bidige gang, selv om jeg spiller på en server med sånn 20 i ping :cry:

Det er foreksempel sånn at når jeg spiller på en server, så pleier den og være lav, men så plutselig går den opp til 150-200 i ping i noen sek,så går dn ned igjen!

sykt irriterende

Når jeg foreksempel er på netter og surfer, så virker det som det er noe som tar masse linje foreksempel da...........

plz help?

7353641[/snapback]

Er det noen andre som bruker nettet i huset ditt da? Er det det, så kan du bruke Net Limiter eller noe lignende for å begrense hastigheten dems.

Skrevet

sykt irriterende

plz help?

7353641[/snapback]

Er det noen andre som bruker nettet i huset ditt da? Er det det, så kan du bruke Net Limiter eller noe lignende for å begrense hastigheten dems.

7353649[/snapback]

Det er ikke noen andre som bruker nettet i huset nei :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...