Gå til innhold

Flett ny Creative Geforce 4 ti4600 og ting hakker

Skaufjord

Anbefalte innlegg

Skrevet

det vil si: det meste går glatt som ei barnerumpe, men noen få ting hakker. bf1942 hakker en smule, men det er egentlig minimalt. det merkelige er at de demoene som følger med på skjermkort-cd'n. en varulv som vandrer rundt om kring og en blekksprut bl.a. hakker heftig. Disse er jo laget for skjermkortet mitt... Hva er galt? Spesifikasjonene for maskina ser dere i signaturen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjørte 3d mark 2001 se og satte oppløsninga til 1280x1024 og satte antialiasing på 4. fikk bare 3457 i score. er ikke det eksremt lite med denne maskina??

Skrevet

gjort det nå...

fikk rundt 8800. fortsatt lavt synes jeg.

har prøvd med driverne på cd'n som fulgte med... driverne fra nvidia sida... og nyeste driverne fra creative sida.

Skrevet

Det der virker som en litt for lav 3d mark score ja..

Får mer en deg med gainvard GF4 4600ti t.bird 1,4 og 256mb sdram.

Sjekk instilingene i bios for ram og agp... prøv deg litt frem og se hva som blir best

Skrevet

installerte noen drivere fra en cd som fulgte med hovedkortet... blant annet en agp driver sak. kjørte 3d mark igjen. oppe i 9068 nå, men fortsatt litt igjen før jeg er fornøyd tror jeg.

Skrevet

stilte noen greier i biosen angående agp og sånn. skrudde også av aa (regner med at du mente anti-aliasing) i driveren. gikk opp ETT poeng i 3d mark.

Skrevet

laster nå ned både detonator 40.72 og 41.03.

får se om det blir noe forskjell med en av dem. bruker for øyeblikket driverne som fulgte med skjermkortet.

Skrevet

installerte først detonator 41.03 og fikk 9981 i 3d mark. installerte så 40.72 og fikk 10065. whhee! endelig over 10000 barrieren. men burde jeg ikke kunne få enda høyere?

Skrevet

Er hakinga i spilla borte da? Om de funker som de skal er det jo "bra nokk" egentlig da... men det alltid gøy å tyne scoren enda høyere.. du har foresten passert min 3d mark score har ikke over 10000 enda jeg :smile:

Skrevet

du burde så absolutt få mere poeng ja..jeg får jo nesten 12000med oppsette mitt som er en del drligere enn ditt.. (se sign)

har du lagt inn 4in1 driverne, stilt agp på 4x i bios, satt apatursice i bios på 256. osv?

Skrevet

fant forresten ut at hakkinga i bf1942 skyldtes lydkortet. bf1942 liker ikke windows xp og soundblaster. skrudde ned lydkvaliteten litt, og vips!

stilt og installert alt det du sa bortsett fra apatursice tror jeg... hva gjør den?

Skrevet

Du skulle kjøpt et ATI Radeon 9700 Pro!

Klokka er alltid det samme

som i går på denne tida

[ Denne Melding var redigert av: OhHnOo! på 2002-11-16 19:28 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...