kakemonster7 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Fikk et excel dokument på mail hvor det var en kar som skulle selge masse av dvd'ene og cd'ene sine, som han skulle selge.. (originale btw) Det så sånn ut... Kan noen forklare meg åssen jeg får dette?
Lukilock Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Du høyere klikker på cella, og "Opprett Liste" Sempron
Skroting Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Fikk et excel dokument på mail hvor det var en kar som skulle selge masse av dvd'ene og cd'ene sine, som han skulle selge.. (originale btw) Det så sånn ut... Kan noen forklare meg åssen jeg får dette? 7351194[/snapback] Hvis du skal holde orden på egen dvd-samling anbefaler jeg deg å sjekke dvd-profiler.
Harald Staff Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hei Hvis du med "dette" mener rullefeltene i overskriftene; det er Autofilter fra meny Data - Filter - Autofilter. Filtre fungerer i lister. Lister har overskriftsrad (fet, sentrert tekst) og ingen hull i rader eller kolonner. Veeeldig nytttig funksjon det der. HTH. Beste hilsen Harald
kakemonster7 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Det var ikke verre nei.. Takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå