Xarus Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hey. Tenkte jeg skulle prøve den nye patchen. Men blizzard er for treig. Så jeg lastet den ned manuelt. Det kommer opp at jeg allerede har patchen. Må jeg slette noe i wow mappa ??
OnQT Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg leste på et forum at ikke hele var gitt ut, og at Blizzard tillater at man laster ned litt og litt av den enn så lenge. EDIT: Jeg overså "test" i headlinen. Det var WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch jeg refererte til. Endret 25. november 2006 av OnQT
Xarus Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Okey. Ja, jeg har lagt merke til det. Kommer alltid opp en mappe på skrivebordet mitt. Men jeg fikk akkurat lastet ned test ralm patchen, og har kopiert min char over. Men han er ikke der. Er det fordi den er nede ?.. Eller er det fordi det tar litt tid ?..;
arlion Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 hvis jeg ikke husker feil tar det opp til 4 dager før en karakter man kopierer over er aktivert på test realmen :-)
Xarus Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 hvis jeg ikke husker feil tar det opp til 4 dager før en karakter man kopierer over er aktivert på test realmen :-) 7353576[/snapback] Okey. Takk skal du ha^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå