SlevenMek Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 jeg har tenkt å starte igjen når TBC kommer, men lurer på en liten ting. Får man en månde spille tid når man kjøper det eller må man kjøpe gamecard for å spella da?
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 jeg har tenkt å starte igjen når TBC kommer, men lurer på en liten ting.Får man en månde spille tid når man kjøper det eller må man kjøpe gamecard for å spella da? 7350259[/snapback] Tror du kun får 1 måned gratis spilletid ved starting av en ny konto
SlevenMek Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 jeg har tenkt å starte igjen når TBC kommer, men lurer på en liten ting.Får man en månde spille tid når man kjøper det eller må man kjøpe gamecard for å spella da? 7350259[/snapback] Tror du kun får 1 måned gratis spilletid ved starting av en ny konto 7350303[/snapback] så hvis jeg har en frozen konto så må jeg ha gamecard for å starte igjen på TBC?
Hel Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Tipper du ikke får en måned gratis nei. Ikke når du fortsetter på din gamle konto.
SlevenMek Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 ok, kjipern =/ takk for svar hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå