VikinGz Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Dette har jeg lurt litt på. Jeg har skaffa meg 2 x 7800gtx for en veldig bilig penge og lurer på om de vill funke i SLI Det ene er fra evga Og det andre jeg skal kjøpe er orgianlt levert i enn dell maskin og har ikke funnet ut hvilken produsent.... Vill dette funke i SLI? Er litt grønn på området Hvordan er det med overklokking av skjermkort i SLI? Klokker man ett og ett eller begge samtidig? Er det hele tatt mulig å klokke? Må de ha samme frekvenser?
Intern Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 (endret) Jepp skal funke det! Funker det ikke flasher du BIOSen til det ene kortet til samme BIOS som det andre kortet Jeg har 2x 7900GTX fra Club3D, men det ene kortet har XFX Xtreme Edition ellerno BIOS, mens det andre kortet har vanlig Club3D BIOS Endret 24. november 2006 av Intern
VikinGz Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Jepp skal funke det! Funker det ikke flasher du BIOSen til det ene kortet til samme BIOS som det andre kortet Jeg har 2x 7900GTX fra Club3D, men det ene kortet har XFX Xtreme Edition ellerno BIOS, mens det andre kortet har vanlig Club3D BIOS 7348176[/snapback] Vi får prøve og se Men hvordan er det med overklokking av korta?
Intern Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Begge klokkes samtidig, ettersom jeg har skjønt av info fra folk her
VikinGz Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 (endret) Begge klokkes samtidig, ettersom jeg har skjønt av info fra folk her 7348376[/snapback] Ok Hvordan vet man da at man har klokket for hardt på det ene korte? Endret 24. november 2006 av VikinGz
Intern Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Det går ikke ann å kun klokke det ene for seg selv, begge blir skrudd opp. Dersom det ene kortet er overklokket og det andre ikke, vil kortene kjøre på laveste klokk av kortene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå