VillKusseSladden Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Hvor setter jeg opp at maskinen skal boote opp automatisk f.eks etter strømbrudd? Hvordan fjerner jeg passord i windows?
byggeren Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Automatisk oppstart etter strømbrudd stilles inn i bios på maskinen.
VillKusseSladden Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Regnet med det men hvor i bios?
byggeren Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Det varierer fra hovedkort til hovedkort hvor du stiller inn dette i bios. Det er ikke sikkert du har denne muligheten i det hele tatt. Let litt rund om kring i bios, så burde du finne det ganske lett. Normalt ligger det under "power management" hvis jeg ikke husker feil, men igjen så varierer dette alt etter hvilken bios og hovedkort du har.
GalFisk Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Se etter en setting som heter 'State after power fail' eller noe lignende, hvis den står på On starter PCen etter strømbrudd uansett, Last (eller.no) starter PCen hvis den var på når strømmen forsvant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå