Gå til innhold

Ferdig bygget Medie Center PC i Oslo - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge tenkt å kjøpe en Medie Center PC, men har ikke funnet en standardvare som passer mine behov. Bl.a har kabinettene ikke vært pene, for mye støy eller manglet to TV tunere. Siden jeg ikke følger så godt med (gubbe på 50!!) og heller ikke gidder å bygge selv, ønsker jeg å få en maskin ferdig bygget etter mine behov (og gode råd fra selger) samt testet med garanti og support. Hvor i Oslo kan jeg få god service, sette meg ned med en kundebehandler, og få bygget en PC. Jeg har nesten blitt tullete av å lese om dette og å prøve med å konfigurere egen PC via nettbutikkene!! Prisene har selvfølgelig betydning, men er ikke avgjørende. Jeg har 15 lapper, og det bør vel holde til en god maskin!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713
Skrevet

Om du har tid i normal arbeidstid, så kan du prøve Digital Impuls i Møllergaten. Om de har stol du kan låne vet jeg ikke, men de vil gjerne ha lappene dine.

Netshop på Kalbakken pleier også å være ganske stille - større sannsynlighet for en rolig dialog rundt hva du egentlig vil.

Datakjeden i Møllergaten pleier å være sprengt med folk, så dette ville vært tredje stedet å sjekke.

Skrevet

hvis du har tenkt til å bruke denne til å se film, bilder og høre på musikk hadde jeg vurdert å kjøpe en Helios X3000HD, denne har høstet gode ord. Trådløs overføring av filer fra en server(pc'n din feks). Mange muligheter, men det er jo ingen htpc, bare nesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...