perottol Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Gikk nylig over til å benytte Thunderbird som mailprogram (og det burde jeg har gjort for lenge siden!). Installerte MinimizeToTray slik at jeg slipper å ha dnne digre knappen på oppgavelinjen. Men det har oppstått et problem, en konvolutt nede i hjørnet forteller: "Local Folders has10 new messages". Men dette stemmer ikke, har 32 eposter i inboxen, og alle er har status "Read". De andre mappene er tomme. Noen som kan ha løsning på problemet?
Lukilock Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 har du prøvd å reinnstalere gele greia? Sempron
perottol Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 (endret) Ja, har installert hele greia på nytt flere ganger. Den der MinimizeToTray oppfører seg helt tullerusk ang hvor mange nye mailer jeg har i inboxen. Noen flere som har opplevd dette, og som kanskje vet en måte å fikse det på? Endret 24. november 2006 av perottol
mintman Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 (endret) Du har ikke slått på spam filteret sånn at det ligger mailer i spam folderen eller i trash som er "ulest"? Endret 24. november 2006 av gstavdal
perottol Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Nei, prøvd både med og uten dette. Har også slettet all lest og ulest mail, likevel får jeg beskjed om at det er nye mail i Local Folder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå