AudunSæther Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Hepp. Kontrakt er signert, bilen blir vel hentet i morgen eller på fredag. Snakker her om en 1995 Renault 19 sedan (kalles vel Chamade?), 1.4RN som har litt over 130.000km bak seg. Utrolig hel og pen bil jeg tror blir verdt pengene Nå skal jeg ikke skryte på meg å ha penger til å gjøre all verdens med bilen, men litt planer/idèr har jeg jo. * 15" alufelger til vinterdekkene * Senkesett (40mm koster vel rundt 1500, ikke så ille) * Få inn grøftelys av noe slag * Sote bakrutene * Lyktelister og annen grill (ser ut til å være rimelig enkelt å skaffe) * Spoiler på bakluka. Det er ikke størrelsen det kommer ann på... I tillegg har jeg snakket med Svendsen Eksos angående effektanlegg... Vi så på mulighetene til å få kappet en "firkant" i fangeren, slik at vi kan montere på noe fetere potte med et firkantet eksosutløp. Slik som det er nå stikker eksosanlegget såviidt ut under bakfangeren, noe som ser.. jah... Bilder (disse er fra sjappa som jeg kjøper den av): Hva tycks? Noen freshe idèr til morsomme ting å gjøre med denne bilen? Eventuelt erfaringer fra andre 19-eiere? Endret 22. november 2006 av Izte
AudunSæther Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ikke akkurat så mye interesse, men slenger opp litt updates uansett Har vel egentlig ikke gjort så mye annet enn å sote bakrutene og satt på nye dekk/felger. Men det er utrolig hvor mye felger gjør med bilens utseende 195/50/15 Endret 6. desember 2006 av Izte
Republic3D Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Grattis med ny bil! Synes den ser veldig fresh ut. Felgene ser ut til å passe bilens utseende godt. Lykke til videre. Artig med ny bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå