pydi Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) heisann, holder på å lage ne pvp film, og skal bruke noen modeller i modelviewer i filmen. Det jeg lurer på er om noen vet hvordan man kan få vekk bakgrunnen i modelviewer, slik at bare creaturen kommer oppå filmen? bruker også sony vegas 7.0 så hvis noen vet hvordan man gjør det der f.eks. Edit: fant en tutorial, denne kan slettes Endret 22. november 2006 av pydi
nazrm Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=616404 Fant link i sticky. EDIT: Var jo ikke det du trengte hjelp til, nei -_- /slap self Endret 22. november 2006 av nazrm
pydi Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=616404 Fant link i sticky. EDIT: Var jo ikke det du trengte hjelp til, nei -_- /slap self 7336934[/snapback] fin guide det der, men det svarer ikke på spørsmålet mitt
John Keats Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Fjerne bakgrunn? Du kan vel først frapse i modelview og så gjøre bakgrunnen transparent eller noe..
zbegra Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 (endret) Greier ikke å gi et konkret svar men jeg kan hinte. Bakgrunnen i modelviewer er blå (ihvertfall til meg). om du har et småavansert videoredigeringsprogram kan du bruke bluesceen-funksjonen, altså du stiller den inn til å fjerne all blåfargen i bakgrunn. Hvordan du gjør det eller hvordan du går fram greier jeg ikke å finne ut uten å ha et program å teste med Dette medfører altså at du frapser rett i modelviewer. Endret 23. november 2006 av zbegra
pydi Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 jepp, tok i bruk greenscreen funskjonen i vegas 7.0, funket fett det, fant en veldig bra tutorial på en annen side, takk for alle svar
Cannabiskopen Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 jepp, tok i bruk greenscreen funskjonen i vegas 7.0, funket fett det, fant en veldig bra tutorial på en annen side, takk for alle svar 7344406[/snapback] Kan du linke til den siden? Kan trenge det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå