ahleks Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Hei! Jeg skal kjøpe nytt Hi-Fi anlegg, og har tenkt å droppe å kjøpe CD-spiller i første omgang og heller koble til PCen. PCen har bare et standard lydkort som er integrert i hovedkortet hvil det bli dorligere lydkvalitet av det? Hvis ja, burde jeg kanskje kjøpe et nytt lydkort til PCen? Hvet noen et bra ?
Brian Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Hei!Jeg skal kjøpe nytt Hi-Fi anlegg, og har tenkt å droppe å kjøpe CD-spiller i første omgang og heller koble til PCen. PCen har bare et standard lydkort som er integrert i hovedkortet hvil det bli dorligere lydkvalitet av det? Hvis ja, burde jeg kanskje kjøpe et nytt lydkort til PCen? Hvet noen et bra ? 7336643[/snapback] jaaaa, lyden vil bli mye dårligere på et integret lydkort, iallefall innen hi-fi. Det kan lønne seg å kjøpe ett lydkort i tillegg ja, creative sb x-fi xtrememusic er et veldig bra kort.
ahleks Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 (endret) Takk, Men jeg har ennå lit til penger å bruke. Hva ville det blit hvis jeg skulle gått lit til opp i pris ? Får det sikkert til jul Endret 22. november 2006 av aleksander.H
Skagen Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Om du leter etter et godt stereo-lydkort vil jeg tro Onkyo WAVIO SE-90PCI vil være et godt valg. Har ikke testet kortet selv, så les noen reviews av kortet før du eventuelt bestemmer deg for noe Koster 1250,- hos Mono AS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå