dangermuz Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 knuste skjermen på min 2 mnd gamle SE k610i. (første gang den datt i bakken. pussig at det skulle så lite til... aldri opplevd det med mine tidligere tlf til tross for at de gikk i bakken utallige ganger....) lurer nå da på om noen vet hvor mye det vil koste å få byttet skjerm på den og evt hvor det er billigst. har ikke forsikring...
snubbel Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Hei! Det koster ca 690 kroner å skifte skjerm på denne telefonen, inkl. mva og arbeid. Kjipt at den gikk i stykker så fort, jeg har hatt en K610 til drop-test og den har vært i gulvet flere hundre ganger uten at selve displayet har gått... du har nok hatt uflaks! -snubbel
glosi Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hei! Det koster ca 690 kroner å skifte skjerm på denne telefonen, inkl. mva og arbeid. Kjipt at den gikk i stykker så fort, jeg har hatt en K610 til drop-test og den har vært i gulvet flere hundre ganger uten at selve displayet har gått... du har nok hatt uflaks! -snubbel 7334616[/snapback] Det hørtes rimelig ut, har du navn på verkstedet som ordner dette så rimelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå