Articfare Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 M2TW er en stor skuffelse for mange vet jeg. Man kan ikke si det nok ganger. Nå for litt siden kunne jeg ha vunnet et slag, jeg bare trengte å drepe fiendens general, men ikke med en 3 skilla armee på 400 archer-cavalery klarte det. De tapte mot en fyr, EN FYR!!! Og generalen min som var mye bedre på alle punkter hadde dødd senere i kampen av noen små peasents, XD. Men OnTopic. Siden slag på medieval tiden inneholdt fleeeeeeeeeeeeeeeeeere tusen soldater, må nok huge være den beste ja, selv om den heller ikke er realistisk,
Mildir Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 M2TW er en stor skuffelse for mange vet jeg. Man kan ikke si det nok ganger. Nå for litt siden kunne jeg ha vunnet et slag, jeg bare trengte å drepe fiendens general, men ikke med en 3 skilla armee på 400 archer-cavalery klarte det. De tapte mot en fyr, EN FYR! Og generalen min som var mye bedre på alle punkter hadde dødd senere i kampen av noen små peasents, XD. Men OnTopic. Siden slag på medieval tiden inneholdt fleeeeeeeeeeeeeeeeeere tusen soldater, må nok huge være den beste ja, selv om den heller ikke er realistisk, 7373122[/snapback] slagene i middelalderen var relativ små iforhold til senere og tidligere tidsaldere, men uansett så har ikke aien taklet nå mye mer soldater, hadde bare blitt kaos og lagg. så si deg fornøyd med sånn som det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå