Gå til innhold

Abit NF7-S V2.0 Chipset Kjøler

Alex_2xA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et Abit NF7-S V2.0 hovedkort, men viften streiket her i om dagen, noen gode råd for nye vifter? Jeg trenger ikke noe som er mye bedre enn orginalen, men til ca 100 kr til 150/200 hadde vært bra.

Håper noen kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en ubrukt originalvifte til dette kortet. Kommer aldri til å bruke den.. Send meg en PM med adressen din, så skal du få den gratis av meg. Med forbehold om at jeg finner den da..

Skrevet (endret)
Jeg har et Abit NF7-S V2.0 hovedkort, men viften streiket her i om dagen, noen gode råd for nye vifter?  Jeg trenger ikke noe som er mye bedre enn orginalen, men til ca 100 kr til 150/200 hadde vært bra.

Håper noen kan hjelpe.

7332276[/snapback]

Ikke sett på noe vifte. Lim fast denne f.eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303858 , holder fint, med noe artic glue greier, eller medfølgende klips hvis de passer.

Endret av Sceolan
Skrevet
Jeg har et Abit NF7-S V2.0 hovedkort, men viften streiket her i om dagen, noen gode råd for nye vifter?  Jeg trenger ikke noe som er mye bedre enn orginalen, men til ca 100 kr til 150/200 hadde vært bra.

Håper noen kan hjelpe.

7332276[/snapback]

Ikke sett på noe vifte. Lim fast denne f.eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303858 , holder fint, med noe artic glue greier, eller medfølgende klips hvis de passer.

7332455[/snapback]

Støtter denne. Bruker selv samme kjøleribbe. Har funket smertefritt i 2 år.

Skrevet

Takk for gode svar. Blir nok en Zalman ChipsetKjøler og litt pasta. Greit å ikke ha noen mekaniske deler, det holder jo litt lenger enn en vifte, så bråker det dessuten mindre :).

Takk for tilbudt om å sende meg en vifte, sette pris på det!

Skrevet

Får du ikke ny på garanti ?

Det gjorde jeg :)

...og andre gangen chipsettviften streika så spurte jeg komplett om jeg heller kunne få en passiv løsning som zalman har.

Og det fikk jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...