rommling Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 finnes det bra bilsimulatorer som har støffe for clutch og 6trins kasse, driver å vurdere å kjøpe Logitech G25 men skulle ha spille som utnytter rattet og 6trinskasse og clutch men det er da så forbanna dyrt. men der ser digg ut da men noen spill som støtter manuel giring, men 1-6gir + rev
Fornax Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 (endret) Hvis du vil ha realisme ville jeg gått for GTR2 ( http://gtr-game.10tacle.com/index.php?id=246&L=1 ) som kom ut for ca 1mnd siden. Vanvittig fet online racing og et voksent community: http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=1096 Endret 21. november 2006 av Fornax
rommling Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 flere spill som er å anbefale eller. har en forkjælighet for NFS spillene men har de nyere spillene støtte for 6trins gir kasse den har jo støtte for clutch
Smeltelim Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Need For Speed: Carbon støtter dette, det samme gjør Live for speed (anbefales)
Brian Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Live For Speed er absolutt å anbefale, meget realistisk bilspill. Iallefall morsomt når du får til driftinga. Ellers kommer jeg ikke på noen andre spill.
Blue--Sky Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Richard Burns Rally mener jeg støtter dette
Yahh Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Live For Speed er absolutt å anbefale, meget realistisk bilspill. Iallefall morsomt når du får til driftinga. Ellers kommer jeg ikke på noen andre spill. 7331551[/snapback] Live For Speed er veldig morsomt når du får til racingen også Men til trådstarter, hvis du ser etter et realistisk bilspill som har støtte for 6 gir + clutch, så anbefaler jeg Live For Speed Har aldri likt GTR spillene, men du burde også ta en titt på disse.
Smooth Ceiling Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) De neste ColinMcRae spillene virker å kunne bli mer realistisk enn serien noensinne har vært hittil, så ha øynene åpne for de og. Kjøp eventuelt Colin McRae 2, da den sies å være mest realistisk så langt. Formula Grand Prix 4.. =) Racer - som er en gratis bilsim under kontinuerlig utvikling av stort sett 1 person.. som sagt gratis, så absolutt verdt å prøve. Han satte seg skyhøye mål om realismen, men det er et godt stykke igjen. Uansett er det en god del baner og biler tilgjengelig, samt guides for hvordan du kan lage de selv. Racer. Du kan blant annet kjøre Nürburgringer banen der (stavet jeg det korrekt?), det er en porting, men veldig bra utført med god kjørefølelse. Racer støtter analog giring, clutch, håndbrekk m.m. Har bare prøvd demoen av GTR 2, men den var feet. Alt fra lyder til hvordan bilen oppfører seg fysisk.. veldig bra. Endret 22. november 2006 av Sundiver
rommling Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 har mange timer bak med på banene på Colin McRae 2 får vel bare kjøpe å kjøre det jeg kommer over å se hva jeg liker best av dem. man Colin McRae 2 blir det nokk noe av også Richard Burns Rally blir vel også kjørt litt regner jeg med, og blir sikkert utalige timer NFS fremover også vell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå