Gå til innhold

Ny telefon - K800i, W850i eller D900?


mck

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny telefon (igjen), hadde en W710i, men solgte den etter en måned fordi jeg var misfornøyd med kameraet - manglet fotolys.

Før den hadde jeg en K600i som jeg var jevnt fornøyd med, nå lurer jeg på hvilken telefon jeg bør kjøpe. Kameraet på K800i liker jeg veldig godt, design og innholdet liker jeg på W850i, men så er det D900 som visstnok har det jeg vil ha.

 

Foreløpig ligger jeg ann til å kjøpe W850i, men er usikker. Den har fotolys så da er det i hvert fall mulig å ta bilder i mørkere omgivelser enn W710i jeg hadde før. Men jeg må si jeg har vært fornøyd med både Samsung E700 og 720, derfor jeg tittet på D900.

 

Hvis dere skjønner står så valget mitt i mellom disse tre telefonene, de ligger i omtrent samme prisklasse. For meg kommer kamera høyt opp på prioriteringer, ikke nødvendigvis like bra som k800i, men helt greit.

 

Har dere tips til hvilken telefon jeg bør velge setter jeg veldig stor pris på dette, har lest mye rundt omkring, også her i forumet, men blir bare mer og mer usikker etterhvert som jeg leser.

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

generelt sett er vel sony k800i den beste av de du har plukket ut innholdsmessig

Selv valgte jeg d900 da jeg er gått lei både nokia og sony og er veldig fornøyd med det valget. Kjempelekker telefon som har det meste du trenger(også fotolys/blitz)

Der er en egen "side" for d900 her i forumet. sjekk den om du lurer på noe

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat samme dilemmaet som deg. Gått og siklet på K800 i mange måneder, men ventet på noe nytt, da den ikke er lite spennende og fresh lengre.

 

Oppdaget D900 som et reelt alternativ på søndag, og i dag bestilte jeg meg en D900 etter utallige timer på nettet med tester, og ikke minst den kjekke "Samsung SGH-D900 - Spørsmål og erfaringer"-tråden.

 

Om du trenger radio eller 3G vil nok K800 være et mer kurant alternativ da D900 mangler begge disse funskjonene. Mp3-spilleren er og bedre i K800i og W850i, men til tross for at en av hovedfunskjonene jeg vil benytte meg av er mp3, valgte jeg altså D900. Misforstå meg rett, mp3-spilleren til Samsung har absolutt ikke blitt slaktet, men om du har behov for store mengder musikk (over 120 låter) vil Samsungen kanskje bli litt trøblete ettersom den bare kan spille musikk i 4 spillelister på 30 låter hver.

 

D900 er en fin allrounder, og før du bestemmer deg anbefaler jeg deg uansett å lese deg litt klok på de mange omfattende engelske testene du finner ved å google etter "D900 review"

 

Lykke til med valgets kval :D

Lenke til kommentar
Jeg hadde akkurat samme dilemmaet som deg. Gått og siklet på K800 i mange måneder, men ventet på noe nytt, da den ikke er lite spennende og fresh lengre.

 

Oppdaget D900 som et reelt alternativ på søndag, og i dag bestilte jeg meg en D900 etter utallige timer på nettet med tester, og ikke minst den kjekke "Samsung SGH-D900 - Spørsmål og erfaringer"-tråden.

 

Om du trenger radio eller 3G vil nok K800 være et mer kurant alternativ da D900 mangler begge disse funskjonene. Mp3-spilleren er og bedre i K800i og W850i, men til tross for at en av hovedfunskjonene jeg vil benytte meg av er mp3, valgte jeg altså D900. Misforstå meg rett, mp3-spilleren til Samsung har absolutt ikke blitt slaktet, men om du har behov for store mengder musikk (over 120 låter) vil Samsungen kanskje bli litt trøblete ettersom den bare kan spille musikk i 4 spillelister på 30 låter hver.

 

D900 er en fin allrounder, og før du bestemmer deg anbefaler jeg deg uansett å lese deg litt klok på de mange omfattende engelske testene du finner ved å google etter "D900 review"

 

Lykke til med valgets kval :D

7333906[/snapback]

 

Takk, tror jeg skal bestille imorgen, har lest mye og jeg synes den ser veldig bra ut for meg og mitt bruk. Litt spent på kameraet, men synes det ser helt brukbart ut for mitt bruk.. Men utseende på D900 er helt deilig :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...