vargaz Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 På tv ser vi ofte at "politiet" eller noen andre bruker gjennkjennings program for personer, dvs ansiktet til personer, eksisterer det slike program eller er det bare tullball? Hadde vært morsomt å prøvd noe slikt.. man ser bare en haug med ansikkter ry nedover skjermen til man finner det som passer best i forhold til det man søkte etter.
uranus Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Det eksisterer det skjønner du, men kanskje ikke offentlig for hvem som helst.
vargaz Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Men jeg er jo ikke hvemsomhelst.. jeg er jo mr. 1338.. altså store broren til mr. 1337... neida.. men det må jo finnes der ute et sted.. og da må det jo gå an å skaffe det.. altså programmet.. forventer jo ikke at jeg skal få databasen til politiet feks....
uranus Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Du kunne sendt e-post til politiet og hørt da?
vargaz Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 haha, ja sjansen for at jeg får noe derifra da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå