Gå til innhold

flyspill til pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg leter etter et bra flyspill til pc noen som har forslag? (det skal ha litt handling , ikke bare kjøre rundt å skyte ned 1000 fly.)

Jeg har spilt et flyspill fra 2.verdenskrig for lenge siden , noen som kan tenke på et flyspill ?

takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flight Simulator X - ren sim, bør ha stikke, .lite skyting.

Aces High II - nesten sim, bør ha stikke, massive multiplayer, 2verdenskrig setting, veldig bra. -test demo :)

Blazing Angels: Squadrons of WWII - arkade, funker bra med pad.

Alle nye og gode spill som kan annbefales, alle med ulik feel og gameplay.

Skrevet

Syns jeg svarer på slike tråder et par ganger i uka, men kan godt si det samme en gang til...om du liker moderne jagerfly så er Lock-On, med utvidelsen Flaming Cliffs tingen (snart kommer også en ny utvidelse som heter Black Shark, og som lar deg fly en KA-50). Om du ikke bryr deg om grafikk osv. så er også Falcon 4: Allied Force noe du kan ta en titt på.

Om du er ute etter maskiner fra andre verdenskrig så gå for IL-2 Forgotten Battles, med Ace Expansion og Pacific Fighters.

Om du vil fly airliners og småfly så er det FSX, FS2004 (med ørten add-ons) og X-Plane som gjelder. Vet ikke om det er simulatorer eller arcade-spill du er ute etter, men jeg har ihvertfall ramset opp de beste simulatorene der ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...