c7Nn Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Hei. Jeg leter etter et bra flyspill til pc noen som har forslag? (det skal ha litt handling , ikke bare kjøre rundt å skyte ned 1000 fly.) Jeg har spilt et flyspill fra 2.verdenskrig for lenge siden , noen som kan tenke på et flyspill ? takk på forhånd.
Malakai Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Flight Simulator X - ren sim, bør ha stikke, .lite skyting. Aces High II - nesten sim, bør ha stikke, massive multiplayer, 2verdenskrig setting, veldig bra. -test demo Blazing Angels: Squadrons of WWII - arkade, funker bra med pad. Alle nye og gode spill som kan annbefales, alle med ulik feel og gameplay.
Agg Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Syns jeg svarer på slike tråder et par ganger i uka, men kan godt si det samme en gang til...om du liker moderne jagerfly så er Lock-On, med utvidelsen Flaming Cliffs tingen (snart kommer også en ny utvidelse som heter Black Shark, og som lar deg fly en KA-50). Om du ikke bryr deg om grafikk osv. så er også Falcon 4: Allied Force noe du kan ta en titt på. Om du er ute etter maskiner fra andre verdenskrig så gå for IL-2 Forgotten Battles, med Ace Expansion og Pacific Fighters. Om du vil fly airliners og småfly så er det FSX, FS2004 (med ørten add-ons) og X-Plane som gjelder. Vet ikke om det er simulatorer eller arcade-spill du er ute etter, men jeg har ihvertfall ramset opp de beste simulatorene der ute...
c7Nn Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 takk for svar;> var å kjøpte meg logitech extreme 3d pro nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå