Gå til innhold

Jeg får ikke oppdatert BF2 til 1.4/1.41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er mange lignende tråder, men jeg drister meg likevel til å opprette en ny, da jeg ikke har funnet noen løsning på mitt problem i de andre.

Jeg har reinstallert BF2 og ønsker å komme opp på siste patch-nivå. Derfor har jeg lasta ned filene 1.4 Full og 1.41 Full, men begge oppdateringene kræsjer med meldingen

error ept0009, invalid patch file.

For tidligere patcher ser jeg at en mulig løsning har vært å kjøre en patch.exe-fil som opprettes i Temp-katalogen, men en slik fil opprettes ikke i noen av de nyere patchene, såvidt jeg kan se. Et annet forslag jeg har sett går på å laste ned fila på nytt fra et annet sted, men jeg har lastet ned filene fra EA, Catchgamer og Battlefield.no, og jeg får den samme meldingen uansett.

Forslag? Fra 1.0 til 1.4/1.41 altså...

Takker :)

-A

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får svare meg selv, siden ingen andre gjør det :p

Løsningen ble ihvertfall denne, i tilfelle noen andre skulle få samme problem:

1. Double click the BF2_Patch_1.4.exe you downloaded. Do not select a language, leave it on this screen.

2. Browse to your temp directory e.g. C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Temp and arrange icons by modified (note: you will need hidden folders to be visible - tools > folder options > view)

3. Open the folder with a name similar to byeF7.tmp (4 letters and a number in this format.. There are 2 of them that appear when you start an installation, only one holds the bf2 data) open sub-folder disk1 and copy all the files to C:\Patch (create this folder).

4. Close your current installation of BF2

5. Click Start, Run, type CMD and press enter. At the command line type cd c:\patch and press enter. Then type setup.exe "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2" - or where ever you installed it.

Setup will then start again. Go through setup normally as if you were installing any other game.

-A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...