Thyrfing Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) Hallo, formaterte windows for en stund siden hadde alt clean, og alt gikk superrask som vanlig, men så etter en mnd, da jeg har begynt å fylle opp en 50 gb med stasj osv, så går alt supertreig, prøvde å zippe opp en fil på 400 mb, og brukte 10 min i winrar og 10 min for å legge inn i mappa noen som vet hva feilen kan være?. Windows loading går treigt også, 1 - 2 min bare på loadinga. Kan være at jeg har surra litt inne på virtuelt minne, men nå står den på Systemstyrt størrelse(MB): Endret 19. november 2006 av Thyrfing17
SPectroN Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 blir sånn, etter du intallerer masse software og stæsj. Min og er sykt mye treigere nå en når den var clean, men det kan jo være at du har gjor den enda treigere en den vikelig skal være da.
Thyrfing Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 joa klart den blir treigere, men var ikke så treigt før som den er nå:S
Thyrfing Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Jeg tror jeg mulig har funnet ut feilen kan være DMA som ikke sto på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå