mads182 Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Problemer med å installere ting -------------------------------------------------------------------------------- I forbindelse med den nye jobben min har jeg fått en bærbar pc; Compaq nc6320. Når jeg skal installere ting som automatisk velger hvor de skal installeres kommer det opp: Error 1327.Invalid Drive: P:\ Når jeg får valgt hvor ting skal installeres legger jeg de selvsagt på C: og det fungerer. Hvorfor går ikke dette? Jeg vil gjerne ha litt hjelp til dette takk Java for eksempel, som absolutt kunne vært en fordel å ha. Men det velger å instalere seg selv automatisk på P? Noe som jeg ikke vet hva er. Har admin rettigheter på PCn, så jeg får lagt inn programmer osv.. Tror kanskje jeg må være på jobben sitt nett/server for å installere dette? Har det noe med P å gjøre? Les dette! Veit ikke hvilke jeg kan endre til C uten at det går galt her. Kan noen hjelpe meg? Det står % foran noen, og P foran noen, for eksempel: %ALLUSERPROFILE%\Maler Navn: Personal Type REG_SZ Data P:\ Hva skal jeg gjøre? Hjelp søkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå