Gå til innhold

nemrok - gold nuggets..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg mangler 3 reputation i geldern så jeg kan kjøpe armor der fra ''samuel trur jeg han het. å eneste questen jeg trenger å gjøre er å skaffe gold nuggets til nemrok.. men hvor i huuleste finner jeg disse gull minene? har funnet 2 da, atmed geldern. og har sikkert gått forbi noen.. noen som kan skrive ned hvor jeg kan finne noen gull miner så nemrok kan få resten av de 50 ''gold nuggets'ene sine? thx ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en gullmine ut nordinngangen og vestover, en inni byen, og noen flere som f.eks:

wolf mine: gå ut nordover og ta til venstre for åsen. Fortsett nordover, langs dalen, men hold deg en ~40 meter vest fra den.

enda en: Fortsett langs dalen fra wolf mine til du møter en fjellvegg. Beveg deg mot venstre langsetter fjellveggen.

Abandoned mine: følg veien nordover fra den nordre inngangen til du kommer til et trangt pass.

Skrevet
Det er en gullmine ut nordinngangen og vestover, en inni byen, og noen flere som f.eks:

wolf mine: gå ut nordover og ta til venstre for åsen. Fortsett nordover, langs dalen, men hold deg en ~40 meter vest fra den.

enda en: Fortsett langs dalen fra wolf mine til du møter en fjellvegg. Beveg deg mot venstre langsetter fjellveggen.

Abandoned mine: følg veien nordover fra den nordre inngangen til du kommer til et trangt pass.

7320545[/snapback]

ååja! har ventet lenge på svar nå, så tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...