ederkoppen Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg har fått et pussig problem; e-postene mine som jeg "alltid" har fått levert i innboksen min i Thunderbird kommer nå i Gmail!?! Jeg har sjekket mine innstillinger i både Thunderbird og Gmail, men det er ingen videresend funksjon som er i aktivert noen steder, noen som har opplevd det samme eller kanskje kan hjelpe meg? Mvh S
Howiey Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Jeg har fått et pussig problem; e-postene mine som jeg "alltid" har fått levert i innboksen min i Thunderbird kommer nå i Gmail!?! Jeg har sjekket mine innstillinger i både Thunderbird og Gmail, men det er ingen videresend funksjon som er i aktivert noen steder, noen som har opplevd det samme eller kanskje kan hjelpe meg? Mvh S 7315693[/snapback] Skjønnte ikke helt... Du bruker Thunderbird, og du har alltid brukt den til og lese e-post. Men nå kommer det ikke mail i den men i gmail-innboksen istede? Er det gmail-mailene dine du vanligvis leser i Thunderbird? Isåfall er det noe galt med "POP-innstillingene" dine i gmail. Vist du logger inn på din gmail og går inn på innstillinger og så under "Videresending og pop" så er det noen enkle valg der, og det er også link til veldig enkel brukerveilendning. Prøv og les den og se om du skjønner noe Tror kanskje jeg misforstod problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå