Gå til innhold

Erfaring på størrelse og kjøling? Lian Li PC7Bscv2


Anbefalte innlegg

Måtte korte ned i emnet, men fullt modellnavn er altså PC7BSCANDV2.

 

Link til kabinett

 

Har begynt så smått å samle deler til ny pc. Lurer derfor på om dette er et godt kabinett.

 

Har planer om en E6600 og et G8800 kort etterhvert. Forhåpentligvis også en 580W psu. Kunne tenke meg en kjøler tilsvarende Thermaltake Blue Orb II som ser ut til å være helt lik Zalman x7700 serie.

 

Vil det være god luftgjennomstrømning og nok av plass i dette kabinettet? På bilder fikk jeg følelsen av at det kanskje ville være trangt. Vil jeg møte begrensninger på valg av hovedkort?

 

Vil evt. PC65BUSB eller PC6277B være bedre alternativer?

 

Er det eventuelt noe jeg burde merke meg ettersom jeg ikke får pc'en ferdig før i januar? Noe nytt som kommer e.l.

 

Takk for alle svar.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mitt PC7BSCANDV2 i posten på torsdag og jobber med å modde osv nå... er et så sinnsykt digg kabinett å jobbe i, alt er tenkt over og det ser ut som det skal bli lett å få det sikkelig ryddig inni der ;D jeg skal selv putte inn E6600en min og et nytt 8800GTX kort når jeg er ferdig med å modde. Så vi får se på åssen det blir med temp osv...

Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Hyggelig tilbud larskrru, men har egentlig litt dårlig tid iom. at family'n er så snille og sponser til bursdagen :) Dessuten er det plassmangel mtp g8800 som bekymrer meg, kabinettet i seg selv ser glimrende ut. Mange takk for tilbudet iallefall :D (gir beskjed via Hoel ^^)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...