cravenn Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hei! Jeg har aldri rørt vannkjøling før, men har hørt at det skal være veldig bra, og lurer derfor på om jeg skal prøve dette. Da jeg aldri har prøvd dette, bør det være veldig brukervennlig og gjerne alt-i-ett! Prisen skal helst ikke overstige 2000,- På forhånd takk for svar
The Ghost Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Aller først hadde jeg et Tt Big Water 735 og det var det mye slit med av div. grunner og etter det så sagt nå så har jeg Corsair Nautilus 500 som er genialt alt i ett og veldig enkelt .... Går fint ann å kjøe alt i hele pc'n med den
cravenn Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Planlegger å kjøle i hvert fall prosessor, kanskje også skjermkort. Kommer ikke på noen andre ting egentlig.
The Ghost Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Vel corsair nautilus er det parfekte valg for deg Det følger bare med CPU blok, men kjøper du en billig GPU blokk og så er det gjort er heller ikke vansklig å koble på eller skal du ha en dyr GPU blokk som kjøler veldig godt for en moderat klokking osv ....
cravenn Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 (endret) Er det lett å sette sammen Nautilus? Endret 23. november 2006 av Craves
Spirre Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 hardware.no testa nautilus for en liten stund siden, søk opp den testen og les den så får du litt mer info ellers så støtter jeg forslaga om å kjøpe komplette sett istede for å sette sammen av enkeltdeler, da det er mye mer å passe har jeg inntrykk av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå