Zappy Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Etter jeg installerte EA link vil ikke BF2142 lenger starte. Det står at jeg må logge på EA-link (noe jeg er) og "verify your ownership". Helvetes EA. Brenn. Er det noen som vet om en løsning her? Tenkte jeg skulle reinstallere nå, men tror du ikke den må laste ned alle filene på nytt selv om de ligger i cachen? TALENTLØST. Hvor vanskelig kan det være? Jaja, får håpe det holder å reinstallere det. Om noen vet hva det dreier seg om så gi meg gjerne et ord her.
Zappy Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Obviously known issue: EA has replaced EA Downloader with EA Link. When upgrading to this tool we have noticed that it might prevent people from launching BF2142.EA is working on a solution for this, meanwhile I suggest you don’t upgrade for now. Sincerely, Secret High-Level EA Guy Hadde jeg vært hjemme på 20 mbit linje så skulle jeg klart å laste det ned rimelig fort, men nå må jeg selvfølegelig bruke hele natten på det.
Markaren Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=665661&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå