Svein_Jarle Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Heisann! Etter lang dvale har jeg endelig funnet fram San Andreas igjen, og alt gikk bra helt til jeg fikk et svømmeoppdrag hvor jeg må svømme gjennom noen undervannshuler. Dette kunne jo vært en lett match, bortsett fra at jeg rett og slett ikke klarer å svømme under vann, noe jeg aldri hadde noe problem med før... Så nå spør jeg dere - hvordan svømmer jeg under vannet! Har PC-utgaven og standard tastaturoppsett. Takk for all hjelp! mvh Svein Jarle
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Vanligvis fungerer venstre museknapp som "dukkeknappen". Edit: Eller var det høyre museknapp? Endret 17. november 2006 av Slettet+9871234
Svein_Jarle Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 joda, jeg kommer like under vannoverflaten, men jeg klarer ikke bevege meg noe sted, lissom.. Trykker venstre museknapp for å gå under, og veit at det er noe greier med venstre shift óg, men får det lissom ikke til!
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ehm... funker space, som når du løper? Hvilke kombinasjoner har du prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå