-Teddy- Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Allt som ikke er grafikk i spillet er bare store blokker med rødt grønt og blått. Dvs tekst i "controls" som jeg gjerne skulle stilt på, tekst i enkelte menyer der det ikke er brukt grafikkelementer istedet for tekst m.m. Har også hatt problem med å spille et annet eldre spill; Robot Arena 2. Jeg har spilt spillene fint på denne pc'en før, men ikke med skjermkortet jeg kjøpte i vår; 7800GS (AGP). Noen som vet om noen patcher, eller velfungerende tredjepartsdrivere som gjerne løser slike problemer?
Rookie_NO Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Post det her hvis du finner ut av det! Har selv prøvd dette spillet flere ganger opp gjennom årene, alltid med det samme problemet. Har aldri fått det til å funke...
Mevon Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Husker jeg spilte det spillet mye før. Kanskje jeg burde prøve det igjen. Uansett så kan jeg ikke huske jeg hadde noen slike problemer med det, men det er fult mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå