Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Lava plasma skjerm?


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe Lava PDP-4249XA 42" plasma skjerm, men finner ingen tester og heller ikke noe særlig info i forum o.l.

Det har jo blitt solgt noen av disse nå, så noen må jo ha en hvis peiling.

Prismessig så har de ligget på samme nivå(12-15k) som kjente merker med tilsvarende spec. (selvom de har vært på tilbud hos komplett til 9990.-).

Finner en del skryte info om Lava på nett, men det er mer å tolke som salgs reklame fra butikker, ikke seriøs info fra uavhengige.

Har ikke lyst til å svi av 10k på en skjerm jeg ikke har sett og ikke vet noe særlig om. :hmm:

Har i utgangspunktet sett meg ut Panasonic 42" pv60 eller Lg 42" pc1rr, men er ikke sikker på om de er så mye bedre at det forsvarer 4-6k mer i innkjøpspris.

Har vært og sett på skjermer i 10k klassen i butikk (Dantax/Sharp/Mirai) og de er for dårlig. :no:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
ja hva ble det til i denne saken ? lurer på å kjøpe selv men er ikke sikker. har du kjøpt ?

7418388[/snapback]

Nei, har ikke det, umulig å finne noe fornuftig info om denne plasmaen på nett.

Svir ikke av 10k på noe jeg ikke vet noe om.

Legger heller til noen lapper og kjøper noe annet som har blitt testet og fått bra omtale.

Merkelig at det ikke finnes noe info. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ja det er litt rart synes jeg men du har jo 14 dagers angrefrist. ved kjøp over internett. så jeg vurderer å kjøpe en slik en tv.

 

men eg ser de har solgt noen så noen der ute sitter med en lava tv det vet vi

7513337[/snapback]

ikke 14 dagers angrefrist, vist du har brutt pakkingen.

Endret av marama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...